Grupė lietuvių svečiavosi Europos Parlamente ir susitiko su V. Uspaskich

Šurmulys, žmonių minia ir įspūdinga architektūra – tokia mus, grupę žmonių iš Lietuvos, pasitiko Belgija. Tai nedidelė, už Lietuvą gerokai mažesnė šalis. Tačiau šioje valstybėje gyvena net 11 mln. žmonių, čia dominuoja net trys kalbos, ir čia įsikūrusios svarbiausios ES institucijų būstinės.

Į šią šalį, kuri akį traukia savo pastatais, paminklais, tiltais, bažnyčiomis, kultūra ir istorija atvykome Darbo partijos pirmininko Viktoro Uspaskich kvietimu. Su juo susitikome jau įpusėjus kelionei – Europos Parlamente –, tačiau iki tol pakeliui spėjome aplankyti kelis tikrai įspūdingus miestus – Gentą, Briugę ir, galiausiai, Briuselį.

Kiekvienas iš šių miestų turėjo kuo sužavėti, kiekviename išgirdome po istoriją. Gente aplankėme didingą gotikinio architektūros stiliaus Šv. Bavo Katedrą, gildijų rezidencijas, grožėjomės miestu.

Kelias valandas praleidę Gente ir geriau pažinę šį miestą, patraukėme link Briugės – miesto, stebinančio savo vingiuotomis gatvėmis, tiltais, paminklų grožiu. Apžiūrėję Šv. Kraujo Baziliką, pasigrožėję pačioje miesto širdyje išsidėsčiusia Turgaus aikšte, patraukėme link savo kelionės tikslo – Briuselio.

Pirmiausia ekskursinė grupė nuvyko į „Mini Europos parką“, kur eksponuojamos Europos valstybių sumažintos žymiausių pastatų kopijos. Tai puiki galimybė pamatyti įspūdingiausius Europos pastatus vos per kelias valandas.

Prie „Mini Europos parko“ galima pamatyti ir vieną labiausiai akį traukiančių Briuselio statinių – „Atomiumą“ – 165 milijardus kartų padidintą geležies molekulę. „Atomiumas“ pastatytas specialiai 1958 metais Briuselyje vykusiai pasaulinei parodai. Tai turėjo būti laikinas statinys, tačiau jis sulaukė tokio milžiniško populiarumo, kad buvo nuspręsta jį palikti. Iki šiol, jau šešis dešimtmečius, tai viena populiariausių lankytinų vietų Briuselyje.  Apžiūrėję žymiausių pasaulio statinių sumažintas versijas patraukėme link savo kelionės tikslo – Europos Parlamento. Prieš įžengdami į šią svarbią instituciją keliautojai nusifotografavo bendrai nuotraukai ir tuomet pradėjo ekskursiją. Viešnagė Europos Parlamente - puikus būdas sužinoti, kaip dirba ši institucija. Atvykusieji turėjo galimybę išsamiai susipažinti su Europos Parlamento funkcijomis, sudėtimi ir nariais, Lietuvos atstovais Europos Parlamente.

Pasisveikinti su ekskursijos dalyviais iš Lietuvos atėjo ir Darbo partijos pirmininkas, Europos Parlamento narys, Viktoras Uspaskich. Jis atsakė į visus žmonėms kilusius klausimus, pasidalino savo patirtimi ir pakvietė apžiūrėti posėdžių salę. Atvykusieji nepraleido progos įamžinti iš šios salės atsivėrusio vaizdo ir prisiminimui šiame fone nusifotografavo kartu su V. Uspaskich .

Sužinoję apie Europos Parlamento darbą bei pabendravę su Europos Parlamento nariu Viktoru Uspaskich, keliautojai turėjo dar šiek tiek laisvo laiko, kurį nusprendė išnaudoti apžiūrėdami Belgijos sostinę – Briuselį, miestą , kuriame susimaišiusios kalbos, kuris žavi didinga architektūra, parkais, dangoraižiais. Tai buvo paskutinė vizito stotelė, kurioje sužinojome apie Briuselį, apie jo istoriją, pasivaikščiojome šio miesto gatvėmis ir, galiausiai, patraukėme namo.